Vårruller oppskrift

Vårruller oppskrift

Vårruller oppskrift:

Dette er en oppskrift jeg delte lenge i min gamle logg , men siden mange har spurt om oppskriften etter at den ble slettet , så jeg bestemte meg for å dele på nytt .

PS : Jeg glemte å nevne et par ting i denne oppskriften . For vårruller oppskrift trenger du egg til å "plukke opp " etter ridning rullende . Løsemidlene og bør være et par minutter i varmt vann , slik at de blir møre . Etter at jeg kuttet så var det små biter
Ha Bonnevie i kokende vann i ca . 5 sekunder .

Vask og skrell gulrøttene og skjær i strimler av papir - tynne ca . 4 cm lang vårruller oppskrift.

Vask og hakk løk og Ørland røtter .

Del agurken i to på langs og fjern den bløte kjernen . Skjær i tynne strimler ca . 4 cm.

Ta en pott foranderlige og finhakket dem .

Finhakket Basil .

Skrell og rens rekene . Grov hakk .

Finhakket hvitløk og koordinerer.

Ha vårruller oppskrift olje i en wok eller stekepanne over middels varme .

Surr hvitløk og koordinerer, rør til hvitløk begynner å mykne , uten det , henholdsvis i underkant av ½ minutter .

Øk varmen litt . Sett i rekene , soya saus , sukker og hakket pepper .

Stek under murring til rekene er rosa i litt over et minutt . Vårruller oppskrift legges reker blandingen til avbrenning på kjøkken papir.

Bland reker blanding med grønnsaker og urter i en bolle .

Legg fem brusflasker dynket i to minutter . Ta dem forsiktig og la vårruller oppskrift renne litt .

Legg dem på benken og spredning av en passende filler stripe på Søfolkene , sørg for at de vegetabilsk pinner ikke blir stående for dem å trenge ris flak .

Rull dem sammen , brett kantene når du er halvveis ferdig og roll . Plasser dem søm side ned , og gjenta med resten av ris flak, fem og fem om gangen .

Server med peanøttsaus , vårruller oppskrift chili saus eller søt og sur soya saus med noen dråper lime og litt hakket ingefær .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar