Middagstips barn

Middagstips barn

middagtips barn ble putre på komfyren i en halv time nå . Bordet er dekket . Ytelsene er på. Alt er klart for en hyggelig familie middag . Eller ?

- Hugh ! Middags tips hva er det ?

- Spinat suppe . Har du spist det før . Når tror du det er ekstremt bra.

- Men jeg liker det ikke nå . Kan jeg få pasta ?

- Nei I dag er det spinat suppe til middagtips barn . Og brød . Og kokt egg . Og sprøstekt skinke .

- IAEA ! Så jeg vil ikke middags tips .

Pust . Pust ut . La storesøster endelig overbevist om å prøve suppe , og sa til sin overraskelse det smakte ... vel ! Hvem hadde trodd? I mellomtiden lillebror nekter å vaske hendene .

- Ikke skitne ! han sa , holder tykke , små hender dekket med uttrykk og gjørme av sandkassen .
Han kjørte inn i rommet , og vises først etter at far og han signerte et kompromiss for å tørke av skitt med en fuktig klut . Heldigvis lillebror elsker middagtips barn all mat og livlige gafler i suppen før ..

- IAEA ! Søl på buksa !

Han glir så uheldig at bare et tre år gammelt barn kan lastes ned fra Tripp Trapp-stolen , og beveget seg som en trist valp under spisebord og skriving .

Ace svikt er ikke 3 - favoritt ting årene. Sop tørt håndkle festet til halsen middags tips. I mellomtiden , sier storesøster hun er lei , og be om å gå front panelet .

Jeg tar en skje med kald suppe og en halv nå tenker : familie middager sett mer enn noen gang som filmen ? Hva har skjedd med mor, far og barn som sitter rundt et bord , nyte mat og hyggelig samtale den dagen var middagtips barn?
For det første : er det så viktig å ha middag sammen da ? Kan ikke barna bare får pasta og pølse først og deretter voksne gjør en real middag etter de små sover? Som en dag fredag www, og til det er absolutt en romantisk og enkel løsning , men det er viktig for meg at vi spiser minst ett måltid om dagen sammen som en middagtips barn familie .

Vanlige familie middager står for alt jeg kommer til å lære mine barn . Jeg elsker mat og jeg vise dem hvordan deres middager er og hvor god og variert mat er . Jeg vil lære dem at maten er noe å glede seg , er middags tips å spise noe godt . Jeg liker middagtips barn samtaler og jeg tror det er viktig at hele familien får høre om som engasjerer andre familiemedlemmer og nå , om noe morsomt som skjedde på arbeidet til pappa i dag, eller at barn begynte å praktisere 17 - Kan sanger å danne barnehagen .

eller fancy bursdag eller en tur til middagtips barn Disney land partiet best husket : Det var familie tradisjonen i generelle og spesielle måltider for familier. Telefaksen . Middager hver dag. Når foreldre og barn OCR , avslappet og fokusert på hverandre .

Så , hvordan få til fine familie middager ? Det viktigste er å senke forventninger. Ja , er fortsatt mulig et middags tips perfekt bilde av en familie sitter og spiser godt og kommentar på hvordan maten er god , og forteller morsomme anekdoter fra hans dag . Om lag ti , femten middagtips barn år .

Samtidig er det , i likhet med alle andre områder av foreldre middagtips barn, lærer barna hvordan de skal se en god middag . Trinn for trinn .

Dette betyr en middags tips hvor alle satt sammen og snakket i fem eller ti minutter uten en dramatisk følelser regnes som en suksess . Det er ikke om middagtips barn alle de tingene de gjør , " Heving munnen lukket " , men snarere å skape en god atmosfære " albuene på bordet " . " Så fint at du vil finne hardkokt egg var god som den best med eller uten salt middagtips barn ? "

Og ikke for å lage en tredje grad ved å stille det samme spørsmålet , men heller mekanisk middags tips invitere samtalen ved å si noe i dag, middagtips barn og deretter stille påfølgende spørsmål " Hva har du gjort i barnehagen i dag ? " " Hvorfor ? " "Med hvem? ", "Hvordan er han ? ", " Hva gjorde du etterpå ? " Når de begynner å åpne middagtips barn .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar